Sovmorgon

Först vaknade Elliot 20 i 6, lite väl tidigt tycker jag.. Så jag gick upp , bytte blöja och la honom UTAN protester och han somnade nog rätt fort igen..
Jag vaknade till halv 8! Men inget ljud från ungen, vi låg och drog oss till 8, sen fick vi lov att gå upp och röja lite så ungen vakna! Skulle ju hinna med frukost o grejer innan dagis! :D MEn de va skööönt för mej! :D
När vi sen lämnade på dagis idag hade han knappt tid att säga hejdå.. ville bara leka med sina kompisar och alla roiliga saker!
Han hade ätit lika bra som dom andra gångerna och även idag somnat rakt upp och ner på en madrass!
Dom tycker han är så duktig! Och ja de är han ju! Helt otroligt! Blir ju så mycket lättare för en annan att lämna honom där när han är så glad och allt går så bra!
Nu ska vi ha helg och vi ska faktiskt försvinna från stan en sväng!  Vi ska till Kolmården! :D Ska bli så kul att få spendera min tid med min underbara familj!
Och sen på måndag är de som sagt äntligen dags för ultraljud igen så vi får se våran pärla!

Nu ska jag gå och se efter vad killarna gör i Elliots rum, pappan har visst satt på rockmusik! ;) Elliot verkar iallafall uppskatta det lika mycket som "imse vimse".. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att Elliot trivs bra på dagis!



Spännande med UL! Lycka till!

2009-08-15 @ 05:05:14
URL: http://ewima.wordpress.com

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0