Nååå??

Nåååålar! Idag  har jag vart hos BM och fått nålar i ryggen! Jag som är otroligt rädd för stick/sprutor/nålar, var rätt kallsvettig när jag kom in där.. Men jag va redo att prova de här för min egen skull och för familjens skull!

Jag tycker att de gick bra! Klart de kändes när hon satte dit nålarna, och första gången hon snurrade på dom så gjorde de förjävligt ont! Brändes på hela ryggen. Sen skulle hon komma tillbaks om 5 minuter och snurra igen.. När hon kom in igen DÅ blev jag svettig.. aj aj aj tänkte jag,men andra och tredje gången hon snurrade på nålarna så va de a piece of cake!
Har tid på tordag igen. Man ska få nåra gånger i veckan och de kan ta några gånger innan nånting händer så självklart har inga under skett ännu!

Men jag har ont, och trots det så försöker jag spegla de som om de inte är så farligt för jag vill itne gnälla och itne va ivägen.. Men idag när hon skulle sätta nålarna så känner hon ju ut PUNKTERNA. och en Bm VET vart punkterna sitter och herrejävlar va de gjorde ont när hon tryckte till där.. Den andre BM som kikade in blev nästan alles förvånad när jag grinade illa då (som jag gjorde jaaa för de gjorde oont), och sa till stickande BM " Duu hon grinar riktigt illa när du gör sådär!".. haha jag tror hon hörde mina grymtingar så hon visste nog det ja!

Nu ska jag gå och sova!
Jag är gräsänka och min kära son vaknade HALV FEM i morse.. fick honom dock att sova till HALV SEX.. men de är för tiiiiidiiiiiiiigt!
I morgon också dagis igen.. Ska lämna honom och han ska käka där. får se hur de går med min matälskande unge! ;D

Kommentarer
Postat av: Teres

Hoppas verkligen att akupunkturen hjälper! Inge skoj om du ska gå sådär hela gravven =/

2009-08-11 @ 09:21:31
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: Amanda

Håller tummarna att det hjälper då. Modig du är som provar fast du ogillar nålar så mycket!

2009-08-11 @ 10:39:38
URL: http://creyla.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0