DÅ va de snart helg igen då

Galet va veckorns springer iväg! Fredag igen i morgon REDAN! oj oj!

På förmiddan följde vi med mormor till IKEA och spanade lite. Mormorn hanldade lite ramar och lite lådor och sånt. Elliot somnade i vagnen till slut så vi tog en sväng in på Lindex o HM och kollade in vad vi skulle vilja ha till sommaren. HM har fått in en del fina kläder, som är lite oväntat HM! Kul!
Sen bestämde vi oss för att ta en lunch = korv med bröd, för att Ellito skulle få sova färdigt och precis då vakande han så vi åt korv och Elliot fick sin lunch. Sen satt han och flörtade med alla runtomkring som vanligt! Han är lite tokig min unge! ;)
Sen åkte vi hem och busade lite innan vi for iväg igen mot Pinglan och babyrytmiken! Jag kom dit typ 20-kvart i 14, och de börjar 14 och jag var först på plats. Ok brukar ju vara nån mer där så pass tidigt men tänkte inte på det.. Men jag satte mig på en stol i kapprummet och väntade på att E skulle vakna. Tio i vaknade han och ingen annan hade kommit! :O Sen när jag klätt av Elliot och i var på väg in så kom de iallafall in nån i dörren! TUR! Det slutade med att det var 6 barn idag! Hon som leder sången sa att de hade vart typ 30-35 pers på fm! hehe men de va rätt skönt, och lungt! ;)
När vi sjunigt klart käkade E mellis och sen hittade han bollhavet! :D Och de är inget litet bollhav heller! Sen åkte vi hem och klockan var tråkigt lite så vi stanande ute och tig ut gåvagnen och Elliot gick och gick och gick och gick.. ;)

Nu sover han sen 19 och jag kollar på Grannfejden. haha Vilket skit.. okej, jag har grannar som är dryga, men tur man itne har såna grannar ändå..

Nu lite bilder!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0