Sjukstuga

Airomir är guld! Verkar funka superbra! Han andas ju såklart tungt men han har fått sova en stund nu utan en massa hosta! Skönt! Men trött är han.. men han sov ju dåligt inatt också så de kan ju spela in.. Nä rhan väl är vaken är han relativt pigg o busar..

men nu när han vaknade upp i soffan är han sliten.. :( Min lilla buse.. Blir att få i han mat, och sen vara elaka morsan och stoppa i honom både alvedon, nässpray, pulmicort o airomir innan han får hoppa i säng igen för kvällen..

Farmor kommer i morgon bitti och ser efter sjuklingen när jag är på spec mvc. Hoppas hoppas hoppas han är piggare i morgon! Uach jag grät idag när jag täntke på att jag skulle behöva lämna honom sjuk för att föda fram lillasyster.. Eller strunta i att bli igångsatt? Nä jag vill inte ens tänka tanken för nu ska han bli frisk!

Kommentarer
Postat av: jenny

Precis dom känslorna hade jag här förra veckan när Astrid var så himla sjuk.



Andreas hade lätt fått varit hemma med stumpan bara för att hon skulle ha lite mamma-pappa trygghet. Tack o lov så blev hon frisk o ingen bebba här än så länge heller.



Hoppas de går bra i morgon, många kramar

2010-02-24 @ 22:08:20
URL: http://jennyn.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0