Vad har hänt??

Elliot har laget till sängs sen typ kvar ti sju och är vaken ännu.. Han har gapat o skrikit (inte ledsen) och sparkat i sin vägg, den vägg han delar med Nelli. Nelli har vaknat många, många gånger. Han har alltså hållt på i över två timmar i sin säng..  Inte så konstigt att mitt tålamod har tagit slut fler än en gång.. men jag räknar tyst för mig själv..
Har har gapat o skrikit, sparkat i väggen. Ropat, velat ha täcket på, vatten, ny blöja och det senaste för nån minut sen var att han hade kräkits..  HADE han kräkts så hade han vart rätt uppskärrad.. Det blir liksom svårt för mig.. speviellt när han sparkar i Nellis vägg, för hon kan väl få sova tycker man.. så då måste jag ju gå in till Elliot så inte hon vaknar.. Jäkla dilemma!

Aja.. nu har jag satt mig med chokladpudding framför IDOL..! Chokladpudding funkar BRA även när man dragit ut tand! ;D

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0