Städdag

Idag har vi städat HELA dagen. Elliot har varit hos farmor och jag är helt slut.. ;)
Elliot hade haft de superkul hos famor och va så glad när han kom hem också. VÅran glada unge!

För oss gick det bra att städa och plocka och slänga. Elliots farfar kom med sin jobbarbuss! Ja så mycket hade vi att kasta.. ;) Vi hade en mindre bäddsoffa som behövdes slängas. Dock andävnde jag sittdynorna och kuddarna till Elliots myshörna! Blev så mysigt så!:




med draperiet


Andra sidan i kammarn. VI tog bort bollhavet för de är itne lika intressant längre!
VI får plocka fram de om nån månad igen.. :)

I morgon ska vi ner på stan och inhanlda en födelsedagspresent. Får se vad vi lyckas hitta.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Åhh vilken mysig hörna

2009-07-15 @ 20:41:00
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0