VAAAArt tar tiiiiden vääägEN?

Jag hinner inte alls med! Nu är de fredag igen och innan vi vet ordet av är de Mars! ;)
Igår lämnade pappan Elliot på dagis när han åkte till jobbet, jag tog hjälp av mormor och åkte till Hälla, och började på Shoppingen. Lyckades hitta söta jamasar till Elliot och två bodysar o två byxor till Liten. såå söta!





Jamasarna va väldigt stora så dom lär han kunna ha ett tag :)




SÅ sött! Såg i en annan mammas blogg att hon köpt detta och när jag nu hittade det på HM så kunde jag inte låta bli!


Sen tog vi sats och sprang in på Maxi för att handla. Jag hade en LÅNG lista med mej och de blev en MASSA MAT. Så nu ska jag också skriva matlista och försöka dela med mej av varje vecka för att pusha mej själv ännu mer till att fixa och laga ordentlig mat. Jag är INTE alls bra på att laga mat, men man måste väl öva antar jag?!
På Maxi köpte jag även vinterskor till Elliot. Sen ska jag kolla in dom på Coop, dom ska visst vara bäst i test?


Söta skor


IDag tänkte jag nog ta mig till rocklunda när Elliot hämtats från dagis.. De är visst marknad där och jag tror inte jag går varken i morgon eller på söndag så idag är ju en bra dag. :P Är väl som vanligt ingenting där egentligen å se, men de är kul att komma ut och iväg.. :)
Sen efter de är de lite kalasdags hos Jocke.

I morgon ska Elliot hem till mormor igen, och prova sova över igen :) Hoppas han inte får feber igen ;) Sen åker vi till mormor på söndag och firar min söta mamma lite och hämtar hem ungen.. ;)
full rulle!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Åh, vilken underbar Smurfpyjamas. den skulle min Miniman älska, för smurfarana är en storfavvis här hemma....

;-)

2009-08-29 @ 10:05:38
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Ååå smurfpyjamasen måste jag ha och det där från hm.. så fint!

2009-08-29 @ 12:06:03
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0