Farbror doktorn

Ja i Torsdags innan Anna och Nova kom hit hade jag en tid hos farbror doktorn.
När doktor kom ut ur sitt rum och ropade upp mitt namn fick jag en liten chock, för han va nog inte äldre än mig själv (jaa jag vet att jag börjar bli gammal) och för mej är farbror doktorn en äldre herre.. ;) (eller dam)
Jag hann tänka som så att vad vet HAN om mina problem? HUr ska han kunna veta nånting om foglossning..?
Men Unge Herr Doktor var både väldogt trevlig ocgh väldigt kunnig och det hela slutade med en sjukskrivning på heltid i 3 veckor till att börja med.. HÄRLIGT att vara tillbaks där jag en gång var... fy.. men jag är SÅ tacksam över min sjukskrivning.. för hur fan skulle jag kunna jobba i dagsläget?
Nu ska jag lägga allt mitt hopp till FK och hoppas att dom ser det han såg och att jag även blir sjukskriven för dom... Usch.. kommer va så nervös tills jag får besked..

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Ja, usch. Svårt att bli sjukskriven enligt FK också :/

2009-08-23 @ 08:29:16
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0