Dagen idag

Idag har alltså Elliot för första gången träffat sin äldste morbror. Gick ju som väntat helt galant ;) Han är inte direkt blyg den grabben! Vi hade en härlig dag och Elliot fick busa och leka en massa med morbror. :) Vi fikade och pratade en del, så allt gick bara fint.
Jenny (morbrorns fru) tittade på mig och sa; Är de inte så, att de är en till på g?  Ja och inte kan väl jag ljuga! Hon saatt de syndes på min mage! haha SKÖNT försåss om de syns att jag är gravid redan nu! I morgon går vi in i v.10 (9+0). REDAN!

Aja tillbaks till dagen! Elliot fick kika lite på grannarna ;) Bestående av ett gäng kor. Han har ju sett kor innan men de va ju ett tag sen. Och de va INTRESSANT!
jag och Jenny bestämde också att vi skulle få komma nåndag så Elliot kunde få rida på.. tror han heter Julle. ;) Gammal och säker pååni. ;) 28 år ska han visst vara! Jag har försökt  "fått tag på" nån sneeel heest som Elliot kunde få provsitta men har inga bra kandidater i mina kretsar. Vi har ju Adora då, men hon är 3 år i år ch precis insutten.. haha inte så bra kanske.. ;) Så Julle blir nog kanon!

Nu ska jag ta och krypa i säng.. I mrogon blir de telefonsamtal till dagis och hoppas nån svarar då! annars blir jag bara lite stressad! Sen ska jag ringa min BM och disskutera fogarna mina..

Natti natti gott folk!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0