Vägning

Nästan en månad har gått sen jag började igen och egentligen bara 3 veckor eftersom påskveckan fick bli en ätervecka för mig ;) Den veckan räknar jag lite bort. Jag gick dock inte upp nånting utan stod kvar på samma vikt.
Jag har också bestämt mig för att inte TOKBANTA utan ta det i min takt.. Vill jag äta nånting så gör jag det..
Dock tänker jag alltid på hur mycket jag äter och håller mig till små portioner.
Men jag är nöjd över resultatet! :)


4/4

Startvikt: 89,7 kg

Startmidjemått: 113cm

Starthöftmått: 115cm



2/5

Vikt: 86,5 kg (-0,9kg)

Midja: 108cm (-2cm)

Höft: 108cm (-3cm)



Totalt:

Vikt: -3,2kg

Midja: -5cm

Höft: -7cm

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0