EUROVISION, som det står skriver i stjärnorna! :P

1- Finland: Inte ett öga torrt sa speakern.. håller inte med..
2- Bosnien: ööh?
3- Danmark: Andreas Johnssons låt "sing for me"? (Ja nu sa speakern också det, så det va inte bara jag;))
4- Litauen: feel nothing..
5- Ungern: Inte så bra, men hittils nog bäst..
6- Irland: Klart bäst hittils, men om jag slipper SE skiten..
7- Sverige: Nothing compares to Erik! Jag är INGET stort Erik-fan, men jämfört med vad som vart så har han segern i en liten ask..
8-Estland: Njää
9-Grekland: Ett skämt? Nästa!
10- Ryssland: Erik en dålig kopia av ryss-Alexej? Kiss my...
11- Frankrike: Ska visst vara lägsta odds på denna..? Kan nån tala om varför?
12-Italien: *gäääsp*
13- Schweiz: Låter som en dålig Jason Mraz-låt.. blä
14- UK: ÅÅH MINA GAMLA IDOLER! :D Blir nästan lite kär igen när jag ser dom! <3 Kärlek till dom! Dom kan få komma tvåa! ;D
15-  Moldavien: NOT so lucky!
16- Tyskland : Vad nu då? Dålig fantasi eller?
17- Rumänien: Smart text, dålig låt..
18- Österrike: Rätt ok, men allt är så jäkla tråkigt!
19- Azerbaijan: ok.. men inte mer.
20- Slovenien: Kanske topp 10.
21- Island: För den goda sakens skull! Härliga killar som gör det bästa av situationen!
22- Spanien: Oh la la laa.....blaaaä...
23-  Ukraina: topp 10
24- Serbien: Epilepsi..
25- Georgien: En alien!!

Sammanfattning:

1:a Sverige
2:a UK
3:a Irland
4:a Ukraina
5:a Rumänien

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Åååå så bra att Eric blev trea! SKIT NER ER, han var bäst!! Nä då ska Azerbadjan vinna, snacka om ödets ironi!!! Det enda som inte var svenskt där var dom som sjöng!!

2011-05-15 @ 07:43:31
URL: http://fnulan.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0