Pirr!

Jag har ett härligt pirr i hela kroppen! Det ska bliroligt och även skönt förståss att få komma iväg!

Idag ute sa jag till min pipiga, gnälliga, envisa, ibland elaka men dock så härliga, rara och visa treåring: "Elliot i morgon är det lördag och du och Nelli ska få åka till farfar! Det blir väl KUL!?" "Jaa det tycker jag" sa Elliot och jag sa "Jaa.. det tycker jag också!" Och jag verkligen kände hur viktigt det ändå är som mamma att också få komma i väg en stund och vara  nånting annat än bara mamma, även om det ju är just MAMMOR vi ska vara hela helgen! ;D

Just idag när vi var ute var jag så trött på min son och hans gnäll.. För just  nu är det bara gnäll ur hans mun.. även om han inte gnäller om eller efter något så måste han pipa och gnälla hela tiden ändå.. och jag blir så less på att höra det! Så det ska bli så skönt att få slippa höra det där i några dagar! Men SOM jag kommer sakna min Lillprins Gnäll! Trots allt gnäll så är han det finaste jag har! <3

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0