Ingen utdragen tand!

Efter en tripp till Tandis i morse fick jag en remiss till kirurgen.. Min visdomstand va inte av den jättesnälla sorten och för att underlätta för mig så ska vi låta kirurgen dra ut den.. BLÄÄÄ.. Jag har fått en tillfällig lagning medans vi väntar på tid hos kirurgen..

Henke skjutrsade mig till tandis i morse och tog sen med sig barnen och åkte till farmor för att jag skulle få lugn och ro när jag kom hem med en utdragen tand.. Så jag har rätt lungt här. Jag ska sova en liten stund och sen ska jag städa, städa.. Så så lugnt blir det itne trots alls. Elliot ska ju få en ny säng i dag så jag behöver verkligen köra igenom HELA hans rum.. så det ska jag roa mig med.. Men först sova! :P

Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Stackare!

2011-05-25 @ 10:19:40
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥

Vi har ju inga djur själva, eller jo en katt.

Men sen är det så bra för mina föräldrar har en hästgård och min svägerska har ett lantbruk så där finns alla möjliga djur :)

2011-05-25 @ 13:16:49
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0