Hoppla

Nelli sover middag och jag har fortsatt med bloggen till Henkes jobb. När Nelli vaknar, eller om jag måste väcka henne, så ska vi klä oss och hämta Elliot. Måste packa ner vatten till barnen och nån lämplig mellis man kasnke kan äta i vagnen.. För sen måste vi iväg och hitta sandaler..  Daa... är kasnke inte vad jag helst gör en dag som denna men jag måste ha med mig båda barnen till detta ju.. Iallfall Elliot är svårt att hitta BRA skor till.. Han har liksom en hög fot.. haha! Svårt att förklara hur jag menar ju! Men han  kan man inte bara mäta och tro att det rätta måttet funkar på honom. Så jaja, kanske är rätt folktomt iallafall i detta vädret?

Jaja hög tid att fixa ihop det vi ska ha med och sen väcka lillasyster!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0