Helt färdig!

Jag är inte alls helt färdig utan jag bara lurade dig lite... Jag har nästan packat färdigt åt barnen iallafall.. bra va?
Min klänning ligger dock nerpackad, jag har plattat mitt LÅNGA hår.. gud jag måste klippa mig väldigt snart ;). Barnen sover (än åtminståne) och i morgon kommer farfar och hämtar mig och barnen och dumpar mig på stationen och tar hand om mina klimpar medans jag ÄNTLIGEN åka med bästa Linnéa till Stockholm och mammablogggalan!! Som vi har väntat! Men nu, snart, äntligen! Att få träffa massa underbara bloggmorsor som kommer va så underbart fina i sina outfits kommer bli galet kul!

Jag kommer uppdatera från mobilen och möjligtvis även från datorn.. jag TROR att jag nog tar med datorn fast jag inte tänkte det... Måste nog ladda över bilder från kameran iallafall.. Mitt stora braiga minneskort har ju gått sönder så jag har inte på långa vägar lika mycket plats. ;)

Nä nu ska jag fixa till det sista, och sen borde jag gå och sova. Det blir en tidig  morgon i morgon... Men HUR ska jag kunna sova nu??

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0