Härligt, härligt, härligt.... *ironi* .. H...

img_1934 (MMS)

Härligt, härligt, härligt.... *ironi* .. Här har vi varit vakna sen 4 i dag också, precis som i Lördags.. Nelli fick välling och när vi släckte igen började Elliot att gasta.. Jag lämnade Nelli i min säng och gick in till E och sa att det var natt och att han skulle sova och sen gick jag tillbaka till Nelli som, som tur var satt kvar uppe i våran säng. Elliot låg och ropade och Nelli knölade. 05.15 somnade Nelli och Elliot låg fortfarande o gnällde. Jag skulle smyga från Nelli till Elliot och då vaknade Nelli igen. Jag gick in till Elliot som låg och gnällde om att han hade bajsat vilket han inte hade så jag sa det till honom och sa att det var natt och att han skulle lägga sig och sova, sen gick jag tillbaka till en protesterande Nelli. Jag tror att Elliot faktiskt somnade igen och Nelli somnade igen 06.10 och sov i 20 minuter.. Hurra! Pappan är skyldig mig en natt eller två..


Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0