Första Maj, välkommen!

Nelli somnade inte om igen och Elliot vaknade 8.36! ;) Nu är det full rulle här hemma. Jag tänkte städa! Barnen har jag kört in på Elliots rum, satt på musik (Blöjtwist på repeat!) och sen stoppade jag duplo i händerna på dom.. Så nu roar dom väl sig i typ 2 minuter! ;D Men då hinner jag blogga iallafall då.. städningen får jag väl försöka med så gott det går ändå..  Huvudsaken är ju ändå att ni läsare har nått att läsa, eller hur? :P

Igår var vi alltså ute och roade barnen för att hålla dom vakna. Sen började Nelli gnälla och eller skrika så jag gick in och så gjorde vi mat inne ( vi skulle grillat tillsammans med vänner ute) och sen gick det inte att hålla Nelli vaken längre, så hon slocknade inne och pappan gick ut med Elliot och träffade familjen Björk/Larsson ute.  Lite synd, men man får ju rätta sig lite efter barnen.. Nelli hade säkert kunnat sova i vagnen om vi hunnit dit..  men nu blev det som det blev. :) Jag som ville ta massa fina kort ute i går.. ;)

Nä nu ska jag sätta fart medans iallafall Elliot roar sig med dulpo. Nelli dock är redan här och hänger. ;)


Välkommen Maj!! Nu fyller snart vår stora kille hela tre år!! Jisses!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0