Bad idea!

Jag vet ine vad för brilliant idé jag fick tidigare med att göra två pajer mitt i rusningtid.. Men ja.. nu är dom snart färdiga iallafall. Barnen är också mätta och nöjda, och Nelli har jag precis lagt i sin säng. Min panikhuvudvärk (som inte blev bättre efter den här lunchen) gör att Elliot faktiskt sitter och tittar på Pippi Långstrump.. Jag ska passa pajerna i ugnen och sen ska jag VILA i soffan...

Jag har öppnat balkongdörren och satt en filt om Elliot för jag behöver verkligen syre.. Får se om det blir regn på em, annars måste vi nog gå ut.

Nähä.. back to work..

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Blev pajerna goda?

Usch ibland kör man huvet i väggen och tänker inte på varför man gör vissa saker! Dumt!

Men goda pajer gör det värt det!



Kram

2011-05-01 @ 22:14:11
URL: http://fnulan.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0