Äntligen!! Kanske?

Iallafall ett steg på våran rätt långa väg! ;) Dock har jag inte alls tänkt så mycket på att vägen vart lång eller haft nån tanke på att pressa Elliot. Men som sagt så gick Elliot till dagis utan blöja i morse och han har varit utan blöja HELA dagen där.. Dock hade det hänt en olycka, men det hade jag ju räknat med! ;)
Sen när vi kom hem så fick han klistra klistermärken som lovat och sen satte han sig på pottan igen och kissade värsta lasset! ;) Och ja, klart han skulle få ett klistermärke till då. Jag har faktiskt mutat honom lite för jag tycker han är värd det.. Så när han har 6 stycken märken så ska han få gå med mig till leksaksaffären och få en sak.. Det har han ju liksom aldrig gjort förut.. :) Så det kan vara en kombinerad födelsedagspresent från mig också.. Han blev så stolt och glad!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0