Välkommen Hugo!!



Välkommen Hugo!!

Mosters guldklimp damp ner idag den 21 Mars 2011 kl 9.09. 49cm lång och 3252g tjock.

I och med detta måste jag ju göra en ny kategori i min blogg för så pass stor del i vårt liv kommer denna lilla ting att vara!


Jag är så stolt att vara moster (om än "ingift) till dig och vi ser så fram emot att få träffa dig och lära känna dig.
Elliot längtar tills du blir "En stoor, stoor kille, vi kan leka då!" ;)

 

HUGO, du anar inte vilken tur du har som fötts just här och nu. Vilken mängd kärlek du kommer få känna och vad många människor du kommer ha omkring dig som bryr sig och dig och vill dig väl.

Hugo, Välkommen till livet!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0