söndag betyder sol?

SOL är det iallafall! :D Härligt!

Nelli har två nätter i rad sovit hela natten och det är sååå skönt att inte ha henne bredvid sig om natten! Hon flänger ju värre än nån! Igår sov hon till 7.10 till och med! OI morse bara 06.10 men iallafall HELA natten!

Just nu sover hon middag och Elliot och pappa har åkt med farfar till gammelfarfar Kurt. Sen nrä dom kommer hem ska vi klä på Elliot maskeradkläder och gå på kalas hos Thor! Kameran ska ju med såklart så får ni se senare vad Elliot har klätt ut sig till! ;) Pappa och Nelli stannar hemma när vi går till Thor så får dom lite tid på egen hand också.

Nä, nu ska jag nog ta och fixa mig medan Nelli sover så jag bara kan slänga på Elliot kläderna sen när han kommer hem.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0