Slut

Snart är vårat härliga sportlov slut. Vi åker nog hem på tisdag! Idag åkte familkjen Björk/Larsson hem och vi har haft det jättekul och härligt tillsammans och barnen är så goa tillsammans! (Oftast)
Idag var vi ju iväg upp till vasaloppskontrollen och kollade på skidåkare och käkade god mellis och busade i snön, sen har det varit fullt upp hela dagen.. Och nu ikväll har Elliot haft konstigheter för sig.. Vaknat o skrikt och gnällt.. Vet inte om han drömmer mardrömmar eller om han har ont nånstans eller om det är "dumheter". NU verkar han ha kommit lite till ro igen så jag ska alldeles strax gå och sova jag också..

Vi har som sagt haft FULLT upp hela helgen och därför bjuder jag på massa bilder och rätt lite text. ;) För att kunna komma ikapp liksom. :)

I morgon är planen att åka till badhuset i Älvdalen efter lunch! Vi får väl se hur det blir.

Nu ska jag kika på sista 15 av Big Brother och sen sova!

natti!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0