Jul!

Elliot köpte två filmer i affären när vi var där, den ena en film där Pippi firar jul! Så nu sitter vi båda två och kollar! DET är rikgti film det! Ingen annan skit som Byggare Bob o sånt :P hihi.
Han skulle egentligen kollat på den ikväll istället för bompa men han var rätt angelägen på att få kika på den.. och jag vill ju se den också.. så vi kollar nu! :P Ska nog lyxa till det för Elliot så han ska nog få lite frukt o smörgåsrån framför tvn som mellis tror jag.. Det är han värd min stora, fina pojke! <3

Nelli sov 2½ timme tidigare och då väckte jag henne för vi skulle ju gå och hämta Elliot.

NÄ nu ska jag gå ut och fixa lite mellis till Elliot!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

fin blogg!



tips på tävling: http://novisendesign.blogspot.com/2011/03/tavling-stjarnmossa.html# jättefin mössa i pris! :D

2011-03-11 @ 10:13:13
URL: http://emmzien.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0