God morgon!

Ja idag var det verkligen en god morgon. Henkes klocka ringde 06.45 och då hade jag sovit HEEELA natten! Båd barnen sov fortfarande! Elliot kom in sen vid 07 och vi väckte väl Nelli vid 7.10  eftersom hon sover vägg i vägg med vårat sovrum där vi höll till. ;) Men det är iallafall första natten på LÄNGE, LÄNGE som jag fått sova 8 timmar! SKÖNT! Men lika trött är jag för det.. :P

Idag skulle det bli sol o varmt, men just nu är det molnigt.. Så jag hoppas molnen skringrar sig snart så vi kan få lite sol i eftermiddan när vi är ute. Tänkte ta med mellis ut antagligen.

Förmiddagen blir vi nog inne, om inte solen kommer fram och värmer balkongen för då kan jag och Nelli gå ut och städa upp där ute.. Mycket barr! ;)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0