Färdigpackade?

Det är vi långt ifrån.. Jag har inte riktigt lyckats med mina mål idag ;) Men jag har iallafall två nöjda, mätta och rena barn! ;D Packningen är itne alls färdig men iallafall påbörjad.. Ska ta lite från barnens rum innan dom somnar men sen tänker jag göra det sista när dom sover.. svårt för Elliot att låta bli saker och ting man lägger för att man ska komma ihåg att packa ner, eller ens det som ligger i väskan.

Vi gick till bibblan efter dagis som ni kasnke såg på bilden så nu har vi många spännande böcker att ta med i bilen! Böcker kan ofta roa Elliot väldigt länge, så jag tyckte det av ett smart drag! ;) Han lånade några han ville ha och sen stoppade jag med några han inte sett än heller så det blir lite överraskning också..

Jaja nu blir det snart bompa för den stora och välling för den lilla och sen blir det kast i säng ! ;)

Kommentarer
Postat av: Sväris

Och sen har farmor varit på bokrean! :)

2011-03-01 @ 18:13:48

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0