FAIL

Jag har varit lite väl optimistisk tror jag! Eller så har jag helt enkelt inte riktigt tänkt förbi helgen förns idag! Hela helgen hade ju kalas.. Men nu sitter jag här.. och I MORGON ska vi ju åka till stugan! Packa, tvätta, packa, packa, städa o plocka! Det är tur att Elliot är på dagis o busar så jag kan packa.. Nelli är inte helt lätt att ha med i detta läget men henne kan jag iallafall gömma saker för ;) Och lägga upp tex i sängen för att hon inte ska nå.. :D

Jaja, inte mycket att sitta o gnälla över när det har blivit Mars och allt! ;D våren är på ingång, eller?? Vädret ser iallafall fortfarande VÄLDIIGT lovande ut för ett härligt sportlov i stugan! Vi ska ha så mysigt!

Nu på med lite musik så ska jag och Nelli dansandes ta oss an packningen!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0