En RIKTIG vårdag!

Ja vi har haft en riktig vårdag me det mesta i väderslag.. Fast nog inte regn! Vi har haft strålande härlig sool, snöfall, HAGELSTORM med mera.. Jösses..

Men vi hade tur! Henke skjutsade oss till Vallby innan han började jobba, och på vägen dit snöade det.. Jag funderade en stund på om vi skulel skippa Vallby, men va tusan tänkte jag, lika bra att köra på!  När vi kommit in och kikade på fåren så kom sooolen igen och det va såå skönt i solen, nära på vindstilla var det också.. Så vi tittade vidare på djuren, klappade fåren och Elliot kramde o pussade flera gånger på stora hästen ;) och sen bestämde vi oss för att gå och åka bussen ner på stan och DÅ brakade det loss!! Snö o hagel o STORM o SKITKALLT!!! Så jag halvsprang till busskuren och försökte ställa oss så vi inte skulle få snö o hagel på oss.. men de va ju lönlöst för det blåste åt ALLA håll samtidigt! SOm tur va kom bussen rätt så snart.

Vi åkte ner på stan och klev av där (annars går ju samma buss ända hem också).  Vi handlade lite pysselsaker,sax, lim, vattenfärger o penslar till Elliot så vi kan pyssla och måla en massa sen.
Sen har Elliot (och jag såklart) köpt present till Hugo. Han har valt helt själv.. nästan.  ;) Han hade lite att välja mellan och jag tog det han ville att Hugo skulle ha!

Nu blir det snart bompa för Elliot och välling för Nelli!

Kommentarer
Postat av: MiNiS

Nu blir Hugo jättenyfiken ju! :D

2011-03-25 @ 19:08:25
URL: http://lillahjertat.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0