Steg för steg

STEG 1
Namn: Hannapanna

Bor: MItt hem är där min familj är..

Ögonfärg: Blå

Hårfärg: Nån sa; Det är inte blont och det är inte brunt, utan nånstans däremellan.

Skostorlek: 42

Höger eller vänsterhänt: Höger


STEG 2
Skor som du bar idag: Hade mina vinterstövlar (med mjukisbyxor) när jag stövlade över till Marie! ;D

Dina svagheter: Jag har nog några svagheter, men jag vill inte spalta upp dom här..


Rädsla: Jag är så rädd så DU skulle bli rädd om jag skulle skriva upp alla rädslor.. ;)


STEG 3
Första tanke när du vaknar: Va fan är klockan!?
Sovit lite - ååååh neeeej...
Sovit mycket - Har jag inte gjort på väääldigt länge så jag vet inte.. kasnke ksulle va "VA OJ VA NÄ VA!?"

När somnar du: Mellan 22-00

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Dum fråga!! COLA!

McDonalds eller Burger King: DONKEN!

Adidas eller Nike: Ah.. eh.. Adidas.

Lipton Ice Tea eller Nestea: Inget

Choklad eller vanilj: CHOKLAD

STEG 5
Svär du?:  mmhmmm...

Sjunger du?:ABSOLUT. jag och barnen varje dag.. fint så... :P

Duschar du varje dag? I try

Röker du?: Aldrig!

gillar du skolan?: nä

Tror du på dig själv?: Nä..

Kommer du överens med dina föräldrar?: Ja


STEG 6

Har du under den senaste månaden:

Druckit alkohol? Ja det har jag ju!

Rökt?: Absolut inte!

Shoppat?: Är det en kuggfråga??

Ätit en hel ask müsli? Öh nä!

Ätit sushi?: Nej fy!

Stått på scen? öh nä..

Skejtat: Nix

Bakat?: Jodå!

Stulit något?: nej

Kysst någon?: ja

Kramat någon?: JA

STEG 7
Har du någonsin:


Däckat eller varit jättefull?: NEJ

Varit full?: JA

Blivit kallad hora?: JA

Blivit nerslagen?:  NEJ

Busring någon?:  Ja..

Gjort något som du ångrade? Ja

IG i nåt ämne eller på något prov?: Ja

Kastat en sten på en ruta? Nej


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Finns några stycken

Antal piercings?: Inga

Antal tatueringar?:Inga

Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Vet inte


STEG 10

Vad ska du göra i sommar? Bra fråga.. stugan kasnke?

Vad ska du göra i Vinter?  Ösnka att den försvinner snart.. :P

När tar du studenten? Det gjorde jag 2002

Ska du bo i Sverige när du börjar jobba ? Ja

Vad vill du helst göra just nu? Sova, fast jag sitter här o skriver blogg o kollar på film!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0