Varning för känsliga!

Haha jag jag måste berätta om min fina tabbe jag gjorde idag! *Asg*

Vi var och åt mat på ett snabbmatsställe och när vi ätit färdigt hade Nelli gjort i blöjan så jag gick för att byta på henne. La henne ner på skötbordet och tog av henne brallorna och sen tog jag av blöjan (som hade tydliga spår av RUSSIN som hon förtärt friskt dagen innan), jag la ner blöjan i handfaten som jag ju gör hemma, och då började den automatiska vattenkranen spola massa vatten rakt ner i skitblöjan! Jag får upp blöjan på handfatskanten och kan inte låta bli att skratta åt russinen som flyter omkring i handfatet!

Nu står jag där och funderar över HUR fan jag ska göra nu.. Jag tar massa papper och försöker få tag i russina och såklart så börjar ju kranen forsa vatten igen ;) Till slut fick jag iallafall bort russina och kastade blöjan i papperskorgen utan lock (fanns ingen annan) så det doftade gott när jag lämnade toaletten i ett skratt! HAHA..


FAIL!! :D

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0