Läggdags

Nu är maten färdig och i magen. Disken är också färdig, så nu är det bara nattningen kvar sen om en timme. Barnen leker, Elliot inne på rummet och Nelli busar med bollarna i poolen! ;) Om en stund blir det väl bomba innan de är dags för sängen. När barnen sover ska jag nog ta mig ett bad tror jag, och sen blir det väl tv. ;)

Idag lämnade vi Elliot på dagis och sen åkte jag och Nelli till Pinglan och sjöng och mös. Sen tog  vi en sväng på stan innan vi tog bussen hemmåt. NÄr vi kommit en bit och står vid ett rödlyse så börjar jag märka att det inte står helt rätt till med en tjej som sitter längst fram bakom chauffören.. Hon hyperventilerar typ och så antog jag att hon kräktes (vilket näsan bekräftade sen).. Chauffören hoppade ner från sin stol och frågade tjejen hur det var fatt och sen började han snacka med folk på sin kom-radio och då kände jag att nu räckte det.. Om det var kräksjuka eller inte låter jag vara osagt men jag stannade inte för att ta reda på det! Jag hoppade av bussen och bestämde mig då för att gå hem från stan. Som tur var så hade jag mycket tid på mig, för min plan när jag hoppade på bussen var att hämta Elliot tidigare.. Men nu slutade det med att jag kom nog väldigt nära 14.

Sen promenerade vi hem och halvvägs hem bryter Elliot ihop och säger att han vill gå tillbaks till dagis! stackarn! ;) Tur han ska få gå dit i morgon igen. Sen bröt han ihop igen och sa att han ville "gå hemi sej stället" så vi gick hem.. Han ville hem och dricka vatten sa han.. Så vi gick in fast det va så fint väder ute. :)
Fast just nu lovar dom sol i morgon också så vi får väl hoppas på det då. :)

Jaja.. nu blir det snart välling för den lilla och bompa för den stora!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0