Hej mitt vinter(fucking)land..

Ja vilken härlig dag! NOT! Öppnar rullgardinen i Nellis rum och man ser inte ens ut för de är helt igensnöat! NAJS! Jag vill faktiskt ha vår.. Jag är trött på all kyla, alla snö och alla jäkla kläder...

Elliot o pappa har trotsat vädret och är och köper en motorvärmare till bilen. Nelli busar och jag sitter här med tvn på. Blir ju skidor alldelles snart! ;) Vi blir nog inne idag fast Elliot är iallafall pigg som en nötkärna. Båda barnen hostar men så är väl livet...

I morgon (om inte barnen blir värre) så ska vi ha ettårskalas hos farmor o Knorre! Dom är i stugan när vi ska ha kalas här hemma så dom ville fira innan, så i morgon ska vi fira Nelli! :)

Jaja bara gilla det snöiga läget och välkomna ännu en FREDAG!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0