Underbar dag!

tack ni alla för snälla kommentarer om min vikt!

Idag har det varit superhärligt väder ute IGEN! Så underbart! Dock var jag och Nelli inne hela förmiddagen. Jag skruvade ihop en ny hylla som vi ska ha ett litet akvarium på, och så plockade jag undan en del.. Men varför jag gjorde det när sen barnen ju kommer hem och drar ner allt igen vet jag inte.. DUBBELT arbete ju! Och nu ser det dessutom ÄNNU värre ut.. Nelli har vart i sitt esse här medans jag lagade middagen och hon har dragit ut typ hela hennes OCH Elliots låda + korgar i hallen.. Saker, dsv tröjor, jackor, mössor, vantar ÖVERALLT.. Jaja det tar jag när jag stoppat Nelli i säng..

Nu ska jag snart fixa välling till Nelli och så blir det bompa för Elliot och sen hopp i säng.. Återkommer då med lite bloppis! ;) Och försdtåss bilder från idag, eftersom eftermiddagen spenderades i lekparken!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0