Sol

Jag och Nelli har som sagt vart ute och prommat med Linnéa och Moa nu. Skönt! Solen skiner och jag hoppas att den fortsätter göra det! På eftermiddan ska vi vara ute i lekparken och leka! Vi köpte nya sandleksaker igår som Elliot bara MÅÅÅTSE prova, säger han.. Så när vi hämtat han på dagis blir det mellis o utebus för hela slanten!

Nu ska vi göra tidig lunch så Nelli somnar i tid IFALL hon sover 2 timmar som hon gjort i några dagar .. annars måste jag ju väcka henne när vi ska hämta Elliot.. och det är så tråkigt när väl den här ungen sover!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej har du haft en bra start på veckan?:)

tänkte bara tipsa dig om en superbra tävling jag har just nu! du har chans att vinna en VALFRI bikini/monokini ur brandsinfashion.com's sortiment!

Om du vill kika på deras bikinis och komma till inlägget klickar du bara här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/april/vinn-en-bikinimonokini.html#comment

2011-04-12 @ 11:46:58
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0