Påsk = Full rulle

Full rulle =  Ont om uppdateringar.. Sen gör ju verkligen vädret sitt till också! ;)

Men jag har en del bilder på lager, så det blir några bildinlägg sen med förklarande text som kommer symbolisera våran härliga påsk! ;) Men som sagt så har vi haft en underbar påsk med sommarväder! Som Elliot sa idag" Mamma, det är sommar idag!".. Jag svarade att det visst var sommar idag, men kanske inte i morgon ;) Så bäst att passa på att nyttja sommardagarna!

Nu ska det bli middag snart och efter det nattning av barnen och allt det innebär och sen blir det en powerwalk med Linnea! Härligt! Seeeeeeen kommer det bilder! ;D

Tjing!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0