Hihi mina små fjun! Man blir så nostalgisk...

img_9298 (MMS)

Hihi mina små fjun! Man blir så nostalgisk när man kollar på "gamla" kort. Det river upp allt! På både gott och ont. I morgon måste jag nog leta på nått kort på Elliot  när han är lika gammal som Nelli är nu och jämföra dom lite ;) Men det får bli i morn kväll för på dan åker jag och Linnea ner på stan en sväng, och sen har man ju av nån anledning fullt upp tills di tu hoppar i säng..  På tal om fullt upp så är hela helgen bokad med massa härligheter med fina släkten! Underbart, jag är en familjemänniska.. Jag älskar att umgås med nära och kära. Vi börjar med mormor på fredagkväll, farmor och Knorre på Lördag och sen farfar o släkt på Söndag. :)  Nu är det HÖG tid att sova! Hoppas Nelli sover ett bra tag innan hon vaknar. Natti gott folk!


Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0