Grillning

Idag på förmiddan fick jag igen för att jag tyckte barnen hade lekt så fint tillsammans igår! Jag trodde det var på väg mot bättre tider.. men pyttsan.. idag har min store varit rätt elak mot sin syster.. och bland annat kört över henne med  bobbycaren och det resulterade i två svullna fingrar med en blodblåsa på det ena, och ett stort blåmärke i pannan.. Nice brolla!  Men, men.. eftermiddagen vart bättre. Morsan o hennes systrar var här på fika och sen gick vi ut på baksidan och grillade med grannarna. Vädret har vart rikitgt underbart :D Älskar våren!!

Sen när jag slängt Nelli i säng så gick jag ut på en powerwalk med Linnéa! Det var skönt att komma ut och röra på sig, och som sagt så är ju solen helt underbar. Helst plötsligt blev in gråa, gråa mössa alldeles blommig!

I morgon blir det en tripp till NYA IKEA! :D




Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0