Vikt

Nu har jag gått ner 2,5kg på lite drygt en vecka! Så det går åt rätt håll! Vilket är skönt!
Jag skippade soppan, eller jag äter den till lunch emellanåt men det funkade inte för mig att äta enbart den får då äter jag ingenting i stället och de är ju faktiskt ingen bra bantingsmetod. Jag har istället börjat räkna kalorier och man får sig verkligen en tankeställare. Så det är på kaloriräknande + promenader som jag gått ner i vikt!

Vikten rasar inte men så länge den går neråt är jag nöjd, jag har inte bråttom på nått sätt.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hur räknar du då? Hur många har du kommit fram till att du ska äta på en dag?

2010-09-16 @ 18:01:18
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det låter jättebra! Och det är ju långt till jul ännu... :D

2010-09-16 @ 19:19:23

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0