Städa

Ja idag står det verkligen städ på schemat! Skulle ju gjort sånt igår men det blev nte mycket av den varan utöver det man "måste" göra.. Laga mat o diska tex. Så nu har Elliot åkt till mormor i några timmar och jag och Nelli ska ha städmarathon! Men gissar att Nelli får göra dom här roliga sakerna som att leka o sova o äta o sånt.. så gör jag resten.. ;)
Nu ska jag dra på lite musik och väcka grannarna och ta tag i städandet!


Min to do-list:

Sovrum vuxna: Plocka, bädda rent, dammsuga, torka
V-rum: Ta ner, stryka, sätta upp gardiner, plocka, dammsuga, torka
Hall: Plocka, dammsuga, torka
Kök: Diska, dammsuga torka
Sovrum son: Plocka, dammsuga, torka, bädda rent
Sovrum dotter: Plocka, dammsuga, torka, bädda rent
Badrum: Storstädning

Övrigt: Tvätta 2 maskiner + hänga + äta mat + sova middag (OFTA!) + duscha

Nu får vi se hur långt jag kommer. Elliot kommer hem igen strax innan 14 och då ska vi ut och promma, och gå till pappans jobb och hämta honom och gå vägen via vallokal på vägen hem.

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Vilken söt blogg du är :)

2010-09-19 @ 11:43:35
URL: http://creadiem.webblogg.se/
Postat av: Liz

Det sägs att Söndagar ska vara vilodagar , men jag gör precis som du idag. storstädar.



Vi får vila sen då allt är klart

2010-09-19 @ 12:42:57
URL: http://wifeey.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0