Sova i tid!

Jag det är vad jag har planer på att göra idag, och just nu! Eller ialalfall om ett litet, litet tag! Har vart alldelles för slarvig med sovandet på senaste tiden så jag borde skärpa mig! Men de är svårt ibland tycker jag att slita sig från ensamtiden när barnen sover.. Jag älskar mina barn över allt annat, men jag som troligtvis dom flesta föräldrar uppskattar även lite lugn och ro, lite tystnad.. ;)

I morn blir nog en slappardag. Iallafall när Elliot är på dagis. Vi har inga planer ÄN så länge iallafall.. De är ofta det hinner bli planer ändå, så vi får väl se ;D

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha jag la mig i tid, halv nio ;)

2010-09-29 @ 08:25:04
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0