Sömntuta

Jag gjorde ordning Nelli och klädde på henne och satte henne i babyskyddet och öppnade balkongdörren. Där slocknade hon ganska omgående! ;) Så nu är det  jag som ska kläs och sen bege mig.

Om dagen forsätter vara solig så blir de nog ute en sväng på eftermiddagen med barnen, kasnke passa på att fota lite höstbilder?? Ah bra idé! ;) Kameran får följa med redan nu då jag troligast hämtar Elliot direkt från bussen från stan sen!
Åh nu blev jag så fotosugen så hoppas nån av barnen vill ställa upp sen! ;) Kankse lyckas få till nått bra syskonfoto.. Och att solen fortsätter sin stilla ban!

Nu klä på och gå mot bussen!

Kommentarer
Postat av: sabina

söta små barn

2010-09-28 @ 15:34:48
URL: http://sabinamamma.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0