Snart krypa?

Idag har Nelli tränat på att krypa! HOn kommer inte upp heeeelt själv ännu. Jag håller emot på ena foten litegrann så ställer hon sig upp, men väl i krypställning så har hon tagit två små krypsteg! Men de räknar jag inte eftersom jag fuskat lite med att hjälpa henne upp! Men hon blir nu rasande om hon inte får hjälp och komma upp i krypställning för de är så hon vill ha de nu!








Jag funderar på om hon kommer typ krypa/hasa sig fram med ena foten under sig för hela tiden så drar hon under ena foten så hon tillslut sätter sig på den..


Man kan ju sitta på  knä också

Kommentarer
Postat av: Sandrah

duktig!

2010-09-16 @ 08:26:39
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0