Önskelista IKEA

Jag har några små önskingar jag vill köpa från IKEA..


Skulle vilja byta ut våra gröna lådor i vardagsrummet mot såna här svarta.. Dom gröna vi har är ihopsata med små skruvar som inte gör annat än ramlar bort!


Skulle vilja ha 2-3 stycken såna här till badrummet.


Tavellist. 2 i vardagsrummet och en i köket



Ram till Nellis 6-månadersbilder





Diverse ramar till tavellisterna!



IKEA hade itne så mycket att komam med i lamp-väg.. Jag vill ha typ en sån här ovanför matbordet. Fast ändå inte alls en sån här.. ;)



Jag funderar på om Elliot ska få en ny säng sen när Nelli ska ha stor säng (så kan hon få hans) och då tänkte jag mig nånting sånt här.. men då kan de luta åt att den måste in i myshörnan.... För jag vette tusan om en normalstor säng frå plats i själva rummet.. Då måste vi hiva ut Expedit-hyllan och vad gör vi då av alla saker..?

Kommentarer
Postat av: Hanna Uutela

Hej!



Tack för din kommentar. Alltid roligt.

Tack snälla för dina ord.



Jag kommer absolut att skriva in flera recept så du får lite inspiration, det är alltid lite svårt i början innan man kommer in i det.

Men du kommer att lyckas.

Haha, kan jag så kan alla! Jag har världens sämsta karaktär annars.



Håll utkik i min blogg.

Kram//Hanna

2010-09-27 @ 22:56:47
URL: http://hannauutelasvitahem.blogspot.com/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0