Ett kallt bad!

Igår efter middagen så skulle Elliot bada och han sa då att han ville bada kallt! Pappan kom in till mig och sa att Elliot hade sagt att han ville bada KALLT så nu ska jag tappa upp ett KALLT bad och sen stoppa ner honom där. Han sa också att jag skulle hämta kameran. Jag gjorde det och pappan frågade Elliot flera gånger om han ville bada kallt och fick självklara JA!-svar. ;) Pappan klädde av Elliot och jag stod med kameran i högsta högg, och pappan stoppade ner Elliot i vattnet (som nådde typ till knäna). Elliot sa "OJ KALLT!" och började sen PLASKA i vattnet, och så säger han "Pappa pomma (komma) i!" Pappan måste självfallet kliva i vattnet som verkligen är iskallt(!!). Pappan lider och Elliot plaskar mera i vattnet! ;D Sen säger Elliot vänligt men bestämt "Pappa sitta ner!", Pappan säger "Nej Elliot sitta ner!", Elliot säger mer bestämt "Pappa sitta ner DÄR!" och pekar i det iskalla vattnet!

Så vi kan väl säga att pappas kupp slog tillbaks på honom själv, och de illa kvickt! ;D

Elliot ville bada mer i kallt vatten men pappa ville inte bada i kallt vatten så pappan klev ur badkaret. men då blev Elliot sur och gick med på att göra vattnet lite varmare, så tillslut kunde dom ialalfall bada båda två! ;)



Kommentarer
Postat av: Sandrah

Usch jag hade bara sagt "nej bara för du vill bada kallt betyder det inte att jag vill det, så bada du"

2010-09-27 @ 08:13:06
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0