En liten paus

Ja det har gått i ett sen halv nio i morse så nu har jag en liten paus innan de är dags för att laga mat!

Jag o Nelli lämnade Elliot på dagis vid nio och sen mötte vi upp Linnéa o Ebba som lämnade Moa på dagis. Vi tog bussen ner på stan, bytte buss och åkte till Skallbergets öf. Vi kom PRECIS till sången och sen fick tjejerna busa lite innan vi begav oss igen. En liten sväng på stan och sen hem för att hämta stora barnen på dagis igen.

Eftersom vädret är makalöst fint idag så bestämde vi oss för att vara ute en liten stund iallafall.. Egentligen hade både jag och Linnéa saker att göra inne, men en liten stund i solen blev det! Sen gick vi in och åt lite mellis och nu hamnade jag här...

Nu måste jag som sagt fundera på middagen så får jag återkomma med lite mer text och bilder senare.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0