Buzzador!

Ja nu rasar kampanjerna in och jag har nu att buzza Sensodyne Rapid, tandkräm mot ilningar som ska verka på 60 sekunder. Jag har inte gjort nån sån test som att smeta på den ilande tanden ännu, men funderar att sätta Sensodyne på prov! Dock verkar den vara helt ok som tandkräm mot ilningar. Jag har gått från Colgate sensitive till Sensodyne och har iallafall inte gått till det sämre. Dvs  Colgate hjälpte mig innan i mina ögon och jag har inte så känsliga tänder nu även fast jag gjort ett byte till Sensodyne. Så så vitt jag märkt funkar den. :)

Sen skulel jag hämtat ett till paket idag från Buzzador som skulle innehålla Pampers blöjor. Men jag glömde helt bort! Det ska bli spännadne att prova dom för jag har sett flera nu som provat i andra bloggar och är mer än nöjda dom allra flesta! :)
Sen har jag blivit erbjuden att medverka i en kampanj för Nestlé Havrevällnig. Hoppas jag får vara med på den också! :)

Kommentarer
Postat av: Sväris

Hallå! Undrar om det passar att jag lånar Jotte i morgon? Om jag fattade Henkan rätt så skulle det passa bra för dej...

2010-09-22 @ 18:33:26
Postat av: Sandrah

Jag tycker iaf blöjorna är toppen, fick prover från pampers för någon vecka sen och de var suveräna!

2010-09-22 @ 19:25:49
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Liz

Jag inväntar mitt pamperspaket det borde vara på g snart

2010-09-22 @ 20:48:11
URL: http://wifeey.blogg.se/
Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Sv. Okej. Nä de hittade inget större fel på honom. De rensade luftvägarna och sa att han hade en liten infektion i kroppen bara. De gjorde både EKG och tog prover. Läkarn sa att de inte ville göra fler undersökningar för att de är påfrestande för honom, så vi fick åka hem på observation. Så om de händer igen så ska vi in igen. Men annars så kan vi leva på som vanligt, om de inte kommer tillbaks.



//kram, Mia

2010-09-22 @ 20:51:52
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0