Time to tell

Igår em kom Henke hem med magont. Han hade haft det typ hela dagen. Han gick och vilade nån timme men hade fortfarande ont. I går kväll vid 22 åkte han in till akuten och  det var väl på vippen att han blev inlagd redan då.. Men då trodde man tydligen att det var mer åt magkatarr-hållet. Nu fick Henke ändå åka hem mitt i natten och åkte då med hem till sin mamma och sov där och fick sen hög feber idag på dagen så dom fick åka tillbaks till akuten. Där började misstankarna dras mot blindtarmen istället och när provsvaren kom blev det bekräftat.

Så ungefär typ NU så opereras Henke och även om det är en "lätt" operation är det svårt att man inte är där. Man har ju ingen koll härifrån..

Elliot ritade en sån fin teckning till pappan som farmor fick ta med sig med sakerna som Henke ville ha. Får hoppas pappan blir glad! <3

Nu ska jag bara andas ut lite och kika lite på Paradise Hotel (danska) , sen blir det kasnke Rosa Bandet-galan.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

usch för magont, tur de kom på ganska snabbt vad det var iaf

2010-10-28 @ 19:49:25
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0