Tidig kväll

En tidig kväll blir det för Nelli dag! Hon har inte sovit sen 14 och då sov hon bara en liten, liten stund.. typ 15 minuter eller så. Jag har försökt lägga henne för en timme sen men då ville hon inte sova.. så då kör vi en annan taktik, dvs hålla vaken! ;) Så nu blir det att vara vaken tills de är läggdags.. mitt första mål är iallafall 17.30 ;), men helst 18.30 då hon normalt somnar.. Vi får väl se hur länge det bär.

Nu ska jag snart bege mej ut i köket för att laga lite mat. Lär vara färdig i tid idag om Nelli är trött.. Elliot har inte heller sovit så han blir nog också tidig i säng.

Aja Nelli säger att vi ska gå ut i köket!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0