Telefon?

Just nu sitter jag och väntar på att barnklinikens allergomottagning ska ringa upp mig.
Jag ringde för att boka en telefontid och så säger dom att man ska lämna sitt hemnummer och INTE sitt mobilnummer. Hur gör då vi som inte HAR nån hemtelefon? Det kan ju inte bara vara vi i dessa tider som väljer att ta bort hemtelefonen eller? Ja hur som helst så har vi ingen, så jag talade in mitt namn och mitt MOBILNUMMER på telesvar och fick en telefontod 09.20. Det var för 25 minuter sen. Jag kan säkert tro att man kan bli försenad på såna ställen om de tex ringer nån som aldrig blir färdig.. ;) Så jag HOPPAS för deras skull att de är dey som har hänt och att dom inte bara struntat i att ringa upp för att jag lämnade mobil....

Nelli röjer runt här på golvet och ska snart få gå och vila lite middag. Jag skulle vilja lägga mig med henne men ja de lär ju inte funka om jag ska vänat på att dom ska ringa upp.. Sen skulle jag ju behöva ringa lite till men de kan jag ju inte heller göra förns dom ringt upp......

Aja ska nog ta och lägga Lillan!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0