Sova i tid

Jag måste verkligen gå och lägga mig nu! Blir tidigt i morn bitti! Elliot har inte dagis egentligen men vi måste dit INNAN halv nio för halv nio ska dom fotsas på dagis.. Så jag ska upp, få i barnen frukost, tvätta ungar, klä ungar och hinna till dagis gärna till typ 8.15... Fint som fan.. :P
Men bilderna blir nog fina! ;D

Henke har opererats nu och allt har gått bra! Så skönt. FÅr hoppas att resten också går bra!
Så skönt att veta det innan jag ska gå och sova, annars hade det blivit svårt att komma till ro.  Nu tror jag att Henke ligger och sover också så det ska jag också göra med gott samvete..

Sov gott vänner och ta hand om varann!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0