Lite ro..

Ja Nelli har somnat och Elliot ville kolla lite på Brandman Sam, så nu är det ro i stugan..
Jag har dock inte tagit tag i disken ännu, men vill heller itne göra det nrä Nelli väl sover. Hon har ju sin dörr precis i diskmaskinen känns det ibland ;) Jag låter henne sova utan att störas nu när även Elliot sitter still och är tyst ;)
Sen ska jag dammsuga, men jag väntar tills mormor kommer för ingen av barnen tycker att de är kul när dammsugarn åker på och nu ska ju ändå mormor komma hit så ingen kan ju lida av att vänta lite till.. Skitigare kan de inte heller bli ;D

I köket går det framåt. Bordet är målat! Nu ska vi hitta dom stolar vi vill ha också.. De kan det ju vara värre med.. ;) Sen har vi en skänk på ingång också som kommer hjälpa oss att sluka lite saker o så. Blir nog gallant.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0